پخش عمده گل پتوس ابلق

پتوس عمده را با قیمت عالی می توانید از سایت های اینترنتی ما در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. پتوس یکی از گل های آپارتمانی به شمار می رود که بسیار کم توقع می باشد و روز به روز بر رشد آن افزوده می شود همچنین نسبت به دیگر گل های آپارتمانی دارای قیمت ارزان تری می باشد. پخش عمده گل پتوس ابلق توسط تولید کنندگان آن انجام می شود و همچنین دارای بالاترین کیفیت می باشد.

پخش عمده گل پتوس ابلق

آموزش کامل قلمه زدن پتوس

آموزش کامل قلمه زدن پتوس پتوس یکی از مقاوم ترین گیاهان می باشد و به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار پر طرفدار است و معمولا در هر آپارتمانی این نوع گل پیدا می شود. این گل دارای انواع مختلفی چون پتوس حصیری، پتوس قلبی و پتوس مرمری است.

یکی از متدوال ترین روش تکثیر پتوس قلمه زدن می باشد که مراحل انجام آن به صورت زیر می باشد:

  1. در ابتدا باید بهترین شاخه برای قلمه انتخاب شود، شاخه ای که ضخیم بوده و دچار آفت نباشد بهترین گزینه است. 
  2. برای اینکه گیاه درست ریشه زایی کند ساقه ها باید به صورت اریب برش داده شود. ساقه ای را که انتخاب کرده اید روی سطح مناسبی قرار دهید و با چاقوی تیز روی آن برش ایجاد کنید.
  3. قلمه ها را در هورمون ریشه زایی فرو ببرید.
  4. این قلمه ها را با فاصله در گلدان بکارید و برای ریشه زایی بهتر نیاز به فضای گلخانه ای دارد که لازم است یک پلاستیک روی سطح گلدان بکشید و برای جریان هوا چند سوراخ ایجاد کنید. همانطور که می دانید مدت ریشه زایی طولانی است و لازم است هر چند روز پلاستیک را برداشته تا هوا کاملا تعویض شود. 

عمده فروش انواع گل پتوس چوبدار

عمده فروش انواع گل پتوس چوبدار در گل پتوس چوبدار قابلیت بالا روندگی برگ های گل وجود دارد و گیاه به صورتی تربیت شده است که به سمت بالا، اطراف پایه و وسط گیاه رشد می کند. این گیاه دارای برگ هایی با رنگ هایی چون سبز تا ابلق و یا مخلوطی از رنگ های سبز و زرد و یا سبز و سفید می باشد. 

فروش عمده پتوس امروزه به صورت اینترنتی نیز انجام می شود و از آنجا که دارای مقاومت بالایی است و زیبایی خاصی به فضا می بخشد بسیار پر فروش بوده و به عنوان یکی از گیاهانی که زیاد خرید و فروش می شود تبدیل شده است. 

گل پتوس دارای فواید بی نظیری است و قدرت بالایی در تصفیه هوا، اکسیژن سازی و … دارد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد می تواند بهترین هدیه برای افراد باشد، از این گل می توان برای ادارات، شرکت ها، بانک ها و فضاهای با نور کم استفاده کرد و همچنین برای تزئین ورودی ساختمان نیز می توان از گل پتوس بهره برد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.