پخش عمده سانسوریا رنگی مخملی

یکی از گیاهان محبوب منازل و محیطهای مسکونی و اداری، سانسوریا رنگی ست. این گیاه به شکل عمده نیز می تواند سفارش داده شود. سانسوریا عمده به لحاظ تناسب در قیمت، بهتر خواهد بود و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

پخش عمده سانسوریا رنگی مخملی

معرفی انواع گل سانسوریا

معرفی انواع گل سانسوریا سانسوریا گیاهی ست جذاب که در خانه و آپارتمان نگهداری می شود. به دلیل سهولت در نگهداری، همچنین مقاومت و دوام بالایی که در برابر شرایط محیطی دارند، باعث شده افراد زیادی علاقه مند به نگهداری آن در خانه باشند. این گیاهان پهن برگ به مدلهای بسیار متنوعی تقسیم می شوند.
انواع گل سانسوریا:

  • پاکوتاه: برگها در این سانسوریا اغلب کوتاه بوده و سبز تیره رنگ می باشد. خطوط افقی روشن در این برگ دیده شده و میزان بیشینه رشد آن معمولاً 25 سانت خواهد بود. این گل کوتاه برای فضاهای کوچک انتخاب مناسبی می باشد. این گیاه برای رشد به نور متوسط نیازمند است.
  • شمشیری: شکل برگهای این نوع از گیاه کشیده و به شمشیر شباهت دارد. رنگهای موجود از آن معمولاً سبز و یا دورنگ می باشد. این گیاه در صورت تامین نور و شرایط مناسب بیش از 50 سانتی متر هم رشد خواهد داشت.
  • مهتابی: این مدل از سانسوریا بسیار زیبا و خاص است. برگهای نسبتاً پهن آن به رنگ سبز روشن و متمایل به خاکستری می باشد. گاهی می توان گلهای آن را هم مشاهده نمود که بسیار معطر و جذاب هستند. سانسوریا مهتابی به نور زیادی احتیاج دارد.
  • لوله ای: سانسوریا لوله ای همانطور که از نام آن پیداست برگهای بلند و کوتاهی دارد که مثل لوله هستند. لوله هایی با قطر تقریباً 3 سانتی متر. ارتفاع آن گاه به نیم متر می رسد. امروزه نمونه های رنگی آن در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است.
  • پتنس: برگهای این گیاه معمولاً سبز پررنگ است که نوارهای روشنی در آن دیده می شود. می توان گفت استوانه ای هستند و بلندی آنها بیشتر از یک متر نخواهد بود. اگر این گیاه به گلدهی برسد، گلهای زیبای خاکستری رنگ را مشاهده خواهید کرد.
  • باله نهنگی: باله نهنگی یا ماسونی ظاهری متفاوت با برگهایی پهن و سبز تیره دارد. لکه های سبز روشن به فراوانی در آن به چشم می خود و تا 1 و نیم متر هم می تواند ارتفاع داشته باشد.
  • کوتوله: این گیاه برگهای نازکی دارد که مانند بسیاری دیگر از نمونه های سانسوریا لکه های روشن در میان زمینه سبز تیره مشاهده می شود. گلهای صورتی خواهد داشت و برای محیطهای کوچک انتخابی عالی ست.

فروش عمده سانسوریا ابلق در مازندران

فروش عمده سانسوریا ابلق در مازندران وجود تنوع در رنگبندی و نوع سانسوریا باعث شده علاقه مندان به آن به راحتی نمونه های مختلفی از آن را انتخاب کرده و در فضاهای گوناگون خانه قرار دهند.
فروش عمده سانسوریا بسیار پررونق و گرم می باشد؛ این امر تنها به دلیل زیبایی آن نیست بلکه در خصوص این گیاه خواص زیادی عنوان شده که به طور مثال می توان به نقش آن رد جذب سموم موجود در هوا و ایجاد اکسیژنهای عالی و ضروری اشاره کرد.
واحدهای پخش و توزیع که در این زمینه اشتغال دارند، به راحتی می توانند با خرید عمده مقدار زیادی از آن را تهیه نموده و به دست مشتریان برسانند. سانسوریا ابلق در مازندران و دیگر شهرها با استفاده از این روش قابل تهیه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.