قیمت گل سانسوریا پاکوتاه لب طلایی

سانسوریا یکی از گیاهان آپارتمانی بسیار زیبا و مقاوم است که دارای برگ هایی به شکل شمشیر و تیز می باشد، این گل همیشه سبز و بسیار کم سمی است. زادگاه آن به قاره آفریقا و آسیا برمی‌گردد و معمولا از این گیاه به عنوان یک گیاه زینتی استفاده می کنند. برای استعلام قیمت گل سانسوریا پاکوتاه لب طلایی می توانید به مراکز فروش ما مراجعه نمایید و گلی بسیار سرحال و زیبا را با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه خریداری کنید.

قیمت گل سانسوریا پاکوتاه لب طلایی

آشنایی با گیاه پرخاصیت سانسوریا

آشنایی با گیاه پرخاصیت سانسوریا گیاه سانسوریا پاکوتاه بلک که گیاه زینتی و آپارتمانی می باشد با جذب ذرات آلوده و مضر، هوا را تصفیه و به مولکول های بی خطر تبدیل می کند.
 این گیاه به خوبی در گلدان های کوچک و در فضاهای کم رشد می کند و به دلیل نزدیک بودن ساقه های زیرزمینی آن رشد آن بسیار سریع و قوی می باشد.
 تکثیر گیاه سانسوریا توسط ساختارهای زیرزمینی به نام ریزوم ها شکل می گیرد و در واقع آن ها جدا از خود گیاه رشد می کنند و در نهایت یک گیاه بالغ و تازه ای را به وجود می آورند.
 با وجود اینکه این گیاه بسیار مقاوم است اما مانند تمام گیاهان باید به آن رسیدگی کنید و مراقبت های ساده و مختصری را نیز برای آن فراهم نمایید تا طول عمر طولانی داشته باشد.
بسیاری از افراد به دلیل زیبایی و مقاومت این گیاه به آن علاقه دارند و به همین دلیل فروش آن بسیار زیاد می باشد.
 گیاه سانسوریا نسبت به خشکسالی بسیار مقاوم است و تحمل کم آبی را دارد و تنها کافی است در هفته یک تا دو بار تنها را آبیاری کنید، همچنین نیاز به نور این گیاه متوسط تا زیاد می باشد و در رطوبت هوای ۷۰ تا ۹۰ درصد و خاک قلیایی رشد بسیار خوبی خواهد داشت.
 در طول فصل رشد این گیاه که از فروردین تا مهر می باشد شما می توانید با استفاده از کود مایع ۳ گرم در لیتر آن را تغذیه نمایید و به خوبی زهکشی کنید، همچنین می توانید از خاک کاکتوس و ترکیبی از هوموس و ماسه نیز برای بهتر کردن شرایط خاکی آن استفاده کنید.

سایت خرید سانسوریا پاکوتاه بلک

سایت خرید سانسوریا پاکوتاه بلک برای خرید سانسوریا پاکوتاه در انواع مختلف و زیبا از سراسر کشور می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و علاوه بر کسب اطلاعات مفید راجع به این گیاه و مقایسه آن ها با یکدیگر، با توجه به سلیقه خود و فضایی که در نظر گرفته اید و مشاوره های کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.