خرید گل سانسوریا کراواتی ابلق

برای خرید سانسوریا کراواتی ابلق می توانید آن را به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

خرید گل سانسوریا کراواتی ابلق

انواع گل سانسوریا را بیشتر بشناسید

انواع گل سانسوریا را بیشتر بشناسید

گل سانسوریا، گیاهی زینتی ست و ذرات آلوده هوا را به خود جذب می کند و آن را به مولکول های بی خطر تبدیل می کند. این گل، ۴۵ سانتی متر ارتفاع دارد و به یک متر نیز در شرایط مناسب می رسد. در گلدان های کوچک به خوبی رشد می کند.

برگ های مستقیم و شمشیری شکل به رنگ سبز تیره دارد، دارای رگه های نوار مانند و عرضی خاکستری می باشد. در هر نقطه از منزل می توان آن را نگه داری کرد زیرا در شرایط نا مساعد محیطی مقاوم است. در شرایط مطلوب گل می دهد و این گل ساقه ای زیبا و معطر است. گونه های کوتاه و بلند دارد و از خانواده لاله می باشد. برگ های ضخیم دارد که مستقیم از خاک خارج می شود، تابش مستقیم آفتاب را نمی تواند تحمل کند و در سایه هم می تواند زندگی کند. هوا را تصفیه می کند و باعث خوابیدن راحت می شود. رشد بسیار آرامی دارد و سال های طولانی شاداب و سبز باقی می ماند. باعث بهبود کیفیت هوای محیط می شود. به آبیاری کمی نیاز دارد و گرما دوست است. محبوبیت فراوانی دارد زیرا نگه داری از آن آسان می باشد.

با مراقبت های مختصر و ساده می توان تا مدت طولانی یک سانسوریای سالم و زیبا داشت.

آشنایی با انواع گل سانسوریا:

در سانسوریا ابلق، دور تا دور برگ را نور کامل در بر گرفته و به این دلیل زیبایی دوچندانی دارد.

سانسوریا پا کوتاه یا لانه پرنده: نوارهای افقی روشن روی برگ های سبز پر رنگ آن وجود دارد، کوچک است و جای زیادی اشغال نمی کند.

سانسوریا لوله ای یا مدادی، دارای برگ های گرد لوله ای می باشد، قطر برگ های آن به ۳ سانتی متر نیز می رسد و تنوع بسیار بالایی دارد.

سانسوریا مهتابی: این گل ظاهری خاص و برگ های پهن و بلند دارد، گاهی گل های سفید و معطر می دهد، برگ های آن در نور کم، سبز پر رنگ می شوند.

سانسوریا گراسیلیس: ارتفاع زیر ۴۵ سانتی متر دارد و از گونه های بسیار کوچک می باشد. 

سانسوریا کانالیکولاتا: از آن بیشتر در فضای سبز استفاده می شود، برگ های آن به صورت تکی یا دو تایی تا حدود ۱ متر رشد می کند و لوله ای می باشد. نور غیر مستقیم را ترجیح می دهد، در بهار گل های آن ظاهر می شوند.

سانسوریا پتنس: به نور متوسط نیاز داشته و بلندی برگ های آن به ۱ متر می رسد.

سانسوریا فیشری: در لبه برگ ها، چین خوردگی دارد، اندازه آن به کمتر از ۴۰ سانتی متر می رسد. گل های آن در تابستان ظاهر می گردد.

سانسوریا باله نهنگی: دارای ظاهری متفاوت و خاص است و به نور خوب نیاز داشته و برگ های بسیار پهنی دارد.

سانسوریا کوتوله: برای فضاهای کوچک مناسب است، برگ های نازک و نواری شکل دارد. گاهی گل های سفید و صورتی می دهد.

در برگ های سانسوریای ابلق طلایی، نوار طلایی رنگ زیبایی وجود دارد.

سانسوریا پا کوتاه یا گل شمشیری، زیباترین و درخشان ترین نوع سانسوریاست.

پخش عمده سانسوریا کراواتی مهتابی

پخش عمده سانسوریا کراواتی مهتابی

این مجموعه اقدام به پخش عمده سانسوریا کراواتی مهتابی، به صورت آنلاین و مستقیم با قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.