فروش گل پتوس ببری جدید

گل پتوس دارای گونه های متفاوت می باشد و در واقع گیاهی آپارتمانی با دوام و تصفیه کننده است که نگهداری آن بسیار ساده است و افرادی که تجربه چندانی در نگهداری از گل و گیاه ندارند هم می توانند انواع مختلف این گل زیبا و مقاوم را در خانه و محل کار خود داشته باشند. فروش گل پتوس جدید ببری با قیمت ویژه و استثنایی به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران انجام می گیرد.

فروش گل پتوس ببری جدید

آنچه درباره پتوس باید بدانید

آنچه درباره پتوس باید بدانید پتوس یک گل ساده، زیبا با قابلیت نگهداری آسان است و جزو گیاهان رونده است که زیبایی خاصی به محیط می دهد.

برای اینکه این گل رشد عالی داشته باشد و در مدت کوتاه دارای برگ های پرپشت شود لازم است آن را معرض نور کافی قرار دهید و از کود های تقویتی برای رشد آن استفاده کنید.

نگهداری این گل در آب نیز امکان پذیر است اما آب دارای املاح و مواد کافی برای رشد این گیاه نیست و لازم است برای رشد آن از کود های مایع استفاده شود.

در صورت تعویض گلدان و خاک پتوس ممکن است تعدادی از برگ های آن زرد شود که این کاملاً طبیعی است و بعد از مدتی رشد آن از سر گرفته می شود و زرد شدن برگ های آن متوقف می شود.

 برای تولید تولید پتوس جدید می توانید این گیاه را می توانید به راحتی تکثیر کنید و تعداد گلدان های پتوس را افزایش دهید.

برای قلمه زدن پتوس کافیست آن را به اندازه حدود ده سانت به صورت اریب برش دهید و در آب قرار دهید تا در مدت کوتاه ریشه بزند.

این گل را به طور کلی هر چند روز یک بار آبیاری کنید که این آبیاری در فصل تابستان و زمستان فرق می کند و در تابستان به دلیل تبخیر سریعتر آب نیاز به آبیاری بیشتری دارد.

آبیاری زیاد این گیاه باعث خفگی ریشه و از بین رفتن گل می شود و آبیاری کم نیز سبب پژمردگی و خشک شدن آن خواهد شد. 

تولید گل جدید پتوس طلایی

تولید گل جدید پتوس طلایی تولید گل جدید پتوس طلایی  نیازمند رسیدگی و مراقبت های لازم می باشد و این گل با شرایط مناسب مانند نور کافی و کود دهی مناسب رشد آن چند برابر می شود.

پتوس طلایی برای اینکه طلایی بماند نیاز به مراقبت بیشتر دارد و لازم است نور کافی دریافت کند و در صورت عدم دریافت نور کافی به نوع دیگر این گونه به نام پتوس بلک در می آید و دیگر رنگ طلایی را نخواهد داشت.

این نوع گل بیشتر از انواع دیگر به نور احتیاج دارد پس اگر در محیطی هستید که از نور کافی برخوردار است بهتر است این گل زیبا را پرورش دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.