قیمت گل سانسوریا کراواتی لبه طلایی

قیمت گل سانسوریا کراواتی لبه طلایی، بر اساس سن، سالم بودن و همینطور نوع عرضه تعیین می گردد. این نمونه زیبا از خانواده بزرگ شمشیری، در ایران نرخ بیشتری نسبت به سایر هم نوعان خود دارد. در کل، می توانید برای تهیه بهترین این گیاه به مرکز فروش سانسوریا کراواتی ابلق سر بزنید و خرید را راحت انجام دهید.

قیمت گل سانسوریا کراواتی لبه طلایی

معرفی گل آپارتمانی سانسوریا

معرفی گل آپارتمانی سانسوریا می خواهیم در اینجا، به معرفی گل آپارتمانی سانسوریا بپردازیم. این نوع از محصول که به دلیل شکل ظاهری آن به شمشیری هم معروف است، یکی از گیاهان همیشه سبز می باشد. از آن به عنوان گیاهی مقاوم یاد می کنند که نقش زیادی در تصفیه هوا دارد. برای همین بیشتر تاکید می کنند که در آپارتمان ها از آن نگهداری شود.

نکته جالب در خصوص سانسوریا این می باشد که از آن در جهان 60 گونه وجود دارد. ولی در کشورمان تنها چند نمونه از آن را مشاهده می نماییم که شناخته شده هستند. آنان را زیر نام هایی که در ذیل می آوریم، عرضه می کنند:

  • سانسوریا کراواتی سبز
  • سانسوریا کراواتی ابلق (لبه طلایی هم می گویند)
  • سانسوریا پا بلند ساده
  • سانسوریا پا بلند ابلق

این محصولات از نظر ظاهری با هم تفاوت هایی دارند. در هر حال، رشد چنین گیاهانی حتی بالای 45 سانتی متر نیز می رسد. در شرایط مناسب دیده شده که تا یک متر هم قد می کشند. برگ های آنان مستقیم و اگر خوب مواظبت شود، پهن هستند. بهترین نوع شان دارای برگ های سبز با لبه های زرد است.

چنین گیاهی، در شرایط گرم و سرد، خشک و بی آب نیز به خوبی تاب می آورد. به نور مستقیم خورشید نیاز ندارد. اما اگر در جایی کم نور قرار بگیرد، رشد علفی پیدا کرده و برگ ها‌یش باریک رشد می کند.

مرکز فروش انواع سانسوریا کراواتی ابلق

مرکز فروش انواع سانسوریا کراواتی ابلق برای تهیه بهترین گیاهان شمشیری، می توانید به مرکز فروش انواع سانسوریا کراواتی ابلق مراجعه نمایید. از این مرکز، می شود به شکل پاجوش و بسیار کوچک، متوسط و بزرگ محصولاتی را به دست آورد که سالم و عاری از هر گونه آفتی می باشند.

عرضه در گلدان های مرغوب و نامرغوب صورت می گیرد. بر اساس درخواست، فروشنده آنان را در گلدان های سفالی و پلاستیکی با کیفیت نیز برای شما قرار می دهد. اما در کل، می توانید عمده ای نیز این ‌گونه از سانسوریا را با قیمت های عالی تهیه نمایید.

برای درج کردن سفارش خود، می شود به واحد فروش همین سایت، تماس بگیرید. فروشنده شما را کمک می کند تا بهتر بتوانید گیاهی را تهیه کنید که زیبا و با کیفیت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.