فروش عمده سانسوریا رنگی

فروش سانسوریا عمده دارای گونه های بسیار متفاوتی است اما این گونه از سانسوریا در بازار  بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد. سانسوریا دارای برگ های لوله ای راست و به شکل نیزه است که رنگ آن راه راه سبز خاکستری است. 

فروش عمده سانسوریا رنگی

سانسوریا رنکی را بیشتر بشناسید

سانسوریا رنکی را بیشتر بشناسید مردم گیاه سانسوریا را از ارقام رشد می دهند. می توانید آن را در داخل خانه یا در یک باغ پرورش دهید.

در حالی که آن را در داخل خانه می کنید ، به یک گلدان قوی نیاز دارید – برای مثال یک گلدان خشت. این تضمین می کند که ریشه ها هنگام رشد آنها را نمی شکنند. به دلیل سیستم ریشه کم عمق گیاه باید گسترده باشد اما بلند نباشد.

گلدان را باید برای زهکشی مناسب سوراخ کرد. واسطه ای که برای رشد گیاه سانسوریا پاکوتاه نیز استفاده می شود باید به خوبی زهکشی شود تا از آبگرفتگی جلوگیری شود زیرا آب بیش از حد باعث پوسیدگی گیاه می شود.

گیاه سانسوریا به حداکثر نور غیرمستقیم خورشید احتیاج دارد. همچنین باید گیاه را از پیش بینی ها ، وزش باد شدید و درجه حرارت شدید دور نگه دارید.

همچنین برای جذب آسان می خواهید آن را با کود رقیق شده تغذیه کنید. نسبت كاربرد در مرحله كاشت بهتر از 10:10:10 باشد.

در حالی که آن را در یک باغ پرورش می دهید ، سطح زیر کشت باید به خوبی تخلیه و با ph بهینه در حدود 4.5 تا 7.5 باشد. باید در یک ناحیه سایه دار اما با نور کافی کاشته شود. سایه زنی اطمینان می دهد که در صورت وجود ریزش سنگین ، گیاه سانسوریا دچار آب گرفتگی نمی شود. نورپردازی ضعیف باعث ضعیف شدن گیاهان می شود و به همان شکلی که باید مانند آن ها سبز و دوست داشتنی به نظر نمی رسد.

بهتر است کود های فضای باز را به صورت مایع و به نسبت مشابهی با گیاه داخل ساختمان بکارید. شما همچنین باید به طور مرتب علفهای هرز را برای جلوگیری از رقابت در منابع ، از جمله مواد مغذی ، بین گیاه مار و علفهای هرز جلوگیری کنید.

گیاه سانسوریا برای زنده ماندن به آب کمی احتیاج دارد. فقط وقتی آب گلدان کاملاً خشک است ، باید آن را آب دهید. تقریباً هر دو هفته یکبار آن را بررسی کنید.

تولید کننده عمده سانسوریا پاکوتاه

تولید کننده عمده سانسوریا پاکوتاه امروزه در جامعه دسترسی به اینترنت برای همه افراد وجود دارد و خرید آنلاین شیوه خرید بسیاری از افراد را تغییر داده و تبدیل به جز اصلی کسب و کار آن ها شده. تولید کننده سانسوریا و عرضه اینترنتی سبب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود. خرید آنلاین راحت ترین روش خرید محصولات مورد نیاز شما است و شما عزیزان بدون اینکه هزینه ی اضافی صرف کنید و خستگی مسیر را تحمل کنید محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در شهر خود دریافت می کنید یکی دیگر از فاکتور هایی که خرید از سایت را به خرید حضوری ارجحیت می دهد برگشت دادن سفارشات است، اگر شما به هر دلیلی از محصولات ما ناراضی باشید می توانید سفارش خود را پس بفرستید و ما تمام پول شما رو عودت می دهیم.

 سایت های معتبر ارائه دهنده ی انواع گل های آپارتمانی، گل های شاخه بریده، گل های خشک، گل های فصلی و درختچه های زینتی و همچنین محصولات جانبی از قبیل گلدان، خاک برگ، انواع کود های شیمیایی و ارگانیک، کوکوپیت، انواع مکمل های غذایی و دارویی گیاهی و انواع بذر ها را به صورت عمده به فروش می‌رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.